diumenge, 9 de setembre del 2012

4a CURSA POUPLAR ANTONI CAMARSA/2012, 12 km.

Ahir es va celebrar la 4a edició de la cursa Antoni Camarasa on molts corredors i caminadors hi van ser presents. El recorregut estava ple de vistes impressionants de la Conca de Tremp, dins d'un entorn magnígic per poder gaudir de la natura, on la majoria del circuit estava format per caminets i corriols fent més divertit i entretingut el recorregut. El temps va acompanyar, ja que no va fer un dia excessivament calurós, i vaig poder acavar la cursa en 1h 42 segons quedant en la posició 13 de 63 corredors. El resultat em va sorprendre gratament. A continuació us deixo unes fotografies fetes pel meu amic Rafel (que aquesta cursa se l'ha saltat) que estava animant a tothom en el tram del circuit de les Jesseres, a mi em va donar una injecció d'ànim increïble, a banda d'un gel d'aquests raros de maduixa i plàtan que va ser un regal sorpresa i reconec que em va anar força bé en la baixada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada